Thursday 23 July 2009

Mak..esok ambil kakak di Penang jam 9.30 ya

Alhamdulillah.

Sudah sampai Malaysia dengan jayanya.Saya kira ini memang betul-betul berjaya berbanding berjaya balik-balik yang lain.Dengan dugaan dan cabaran yang saya sendiri tak sangka akan hadapi akhirnya saya,Piah,Ila,Kay,Yana,Mizah dan Ust Khairi selamat juga menjejak kaki ke Penang.Balik kali ini memang sangat perlu dihargai dan menjadi kenangan manis kau dan aku untuk tahun ini,kata Kay-lah.Betul.Memang kenangan manis kau dan aku.

Alhamdulillah.

Keputusan peperiksaan sudah keluar.Dan saya berjaya naik tahun.Terima kasih pada semua yang berusaha dan mendoakan.Hanya Allah yang mampu membalasnya.Kalau rajin datanglah rumah saya,saya ada sesuatu sebagai tanda terima kasih.Di samping tu,boleh sembang-sembang dan makan-makan.Makan durian mahu?

Hati saya suka hari ini.Sekarang adik saya dalam bas dari KL dengan Pak Ndak mahu pulang bercuti.Mahu jumpa saya-lah tu.Saya tahu.Saya pun sama.Mak pun sama.Abah pun sama.Okay.Sudah cakap merepek-repek.Perlu berhenti.Tunggulah sehingga berinspirasi nanti saya tulis lagi.


.

6 comments:

mawaddah said...

uih...nak p kenduri x?

Akmar Emran said...

Kakak, sampaikan salam dari kami buat keluarga semua. Alhamdulillah dah selamat sampai rumah. Seronokkan? Lagi-lagi dapat mkn durian tu. Lazatt!

--Mak Su

anis shafikah said...

hus,nk no phone!amik no kite kt email ok.

alphabetablocker said...

sala3laik...husna..mmg kenagna indah kau n aku...smpai bl2 ak ngat..sm2 gembira..sm2 sedih=)

HUSNA said...

piah - kenduri ang ka?hehehe

maksu - alhamdulillah.nnti call mak bole sembang2 ngn pksu maksu n adik2.

anis - got it.nnti kte call kamu k

kay - hahhaha..lawak2..skang dh bole gelak bila igt kisah tu,dlu sdey mcm ngn pa!

AbcdeFtyyhahh; said...

kak usnaaaaa bushukk. best bace blog ni hehe. tahniahhhh akakkkk! :D